11 Nisan 2020 Cumartesi

bazıları ölümü hak ediyor mu?

Önceden kendimi rahatlatmak için pencereye çıkar hava alırdım, şimdi kendimi rahatlatmak için pencereden uzak duruyorum.

Kurala uymayan insanlar beni daha fazla geriyor, bazıları için artık üzülmüyorum. Kendi eliyle ölüme gidenleri artık umursamıyorum. Bu virüs tüm dünyaya bulaştıktan sonra herhalde rahat edeceğiz. Bazen kendi kendime diyorum, artık hepimize bulaşsa ve bulaşır mı? Düşüncesi bitse diyorum. Böyle giderse zaten hepimize bulaşacak. Önlemler daha fazla olmalı, daha fazla ceza gelmeli çünkü uymuyorlar. Bu gün polisten 3 kişi kaçarken gördüm ve bunu eminim sırf eğlencesi yapıyorlardı, polisi peşinden koşturuyordu. Ne olması gerekiyor acaba daha. Kendini umursamayan insanlar diğer insanları da tehlikeye atıyor. İşi basit bir virüs sanıp böyle umursamaz davranmak suç olmalı. Virüs bitince neler olacak? Ne zaman bitecek? Bilmiyoruz. O yüzden tedbirimizi almalıyız, kendimizi düşünmüyorsak diğer insanları önemsemeliyiz.
Eğer cidden ölmek istiyorsanız, bunu diğer insanlara yaymadan yapın.
Aokigahara Ormanı  

Japonya da bir orman ve burada insanlar intihar etmesi için yapılmış. Eğer cidden ölmek istiyorsan kardeşim diğer insanlara zarar vermeden yapmanın yolları da var.
Bazı insanları artık umursamıyorum, her durumu eğlenceye çevirmek saçmalık. Saçma sapan akımlar çıkıyor. Ölen insanlar dünyanın neresinde olursa olsun sonuçta ölüyorlar.
Size örnek olarak bir fotoğraf yükleyeceğim, neden bu şekilde düşündüğümü açıklamak için.

Bu akım daha fazla arttı ve bunlara terör suçuyla yargılamak lazım, bu insanların dünyaya her hangi bir katkısı olacağını düşünmüyorum.
Daha fazla iğrençlik görmek için Google arama motoruna corona challenge yazıp bakabilirsiniz. Bunlara görmezden gelmekte hata, bunları bildirin yetkililere. Çünkü dün yaşanan izdihamdan sonra maalesef bizim ülkemizde de vaka sayısı artacak. Dikkat etmez ise abd gibi olabiliriz, 500 bin vaka sayısı geçti bile.
İşin hak boyutu da var tabi, insanların hakkına giriyorsunuz bu kurallara uymadığınızda. İster inancınız olsun ister olmasın ama her insanda olduğuna inandığım bir vicdan var. Bazılarında bu körelmiş olabilir ama böyle bir olgu azda olsa var insanda.
Kendimize gelip bir silkilelim, yok corona gelip bizi …………………………….

2 yorum:
Yorum yap Comments
  1. İnsanlar gerçekten çok düşüncesiz ve cahilce hareket ediyor. Daha bilinçli olmak gerek.

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle dostum, yorumun için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Etiketler